15 jaar geleden kreeg ik mijn eerste spiegelreflexcamera, al snel werden mijn huisdieren en mijn familie hiermee vastgelegd. Na enkele cursussen en workshops gevolgd te hebben, kon ik het niet laten om ook anderen op de gevoelige plaat vast te leggen. Inmiddels zijn we verhuisd waarbij we een studio gebouwd hebben op de eerste verdieping.
Ondertussen ben ik zelf ook mama geworden van twee geweldige zoontjes die regelmatig voor de lens verschijnen. Elke herinnering is er eentje meer om te koesteren.
Klik op de knoppen om naar de onderdelen te gaan